dinsdag 25 juni 2013

Geen win-actie onlinee?? Geen berichten meer??

Dat klopt.. Ik zit in een ''tijds crises''. Ik heb niet genoeg tijd.
Dat komt door extra school weken (4 extra). Huiswerk groep 7 dus he.. (..) Geen inspiratie. En de film.
Jaa.. een film. We moeten met de halve klas een film maken. Ik ben de regiseur.


De winactie komt na de zomer vakantie online en ik verander de artikelen naar: 2x om de dag dus ik denk:
zondag,dinsdag,donderdag, zaterdag. Weekend is dus wel 2x. Omdat ik dan maar 2x huiswerk hoef te maken. Verder is het ook gewoon.. Geen zin in alles behalven filmen script schrijven en bloggen.

De berichten komen ong. elke avond online.
Ik hoop dat ik jullie genoeg heb ingelicht.

Zo niet? Heb je nog vragen.
Mail naar: kayleevddool@hotmail.com

xx,jes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten